Thursday, August 27, 2015

Maternity photos

Ariatta Photo Officeさんにマタニティ写真を撮ってもらいました!

お盆明けのまだ暑い信州にて。幼なじみでもある写真家、内田民子さんに写真を撮ってもらいました。民ちゃんの娘、菫ちゃんが満面の笑みを浮かべて私達の周りを走り回る中、自然な笑顔が誘発され、民ちゃんの魔法のかかった写真が出来上がりました。

My childhood friend and a professional photographer, Tamiko Uchida took maternity photos for us while we were visiting my mom and dad's in Nagano last week. Natural smiles were induced by Tami-chan's two year old daughter, Sumire, giggling and running around us the entire time! It was a very fun photo shoot, as usual. 
































Photo credit:  Arietta Photo Office: http://arietta25.com/index.html

長野県松本市あがたの森公園にて



No comments:

Post a Comment